Om Rolfsted IF

Rolfsted Idrætsforening er en forening der tilbyder aktiviteter indenfor badminton, fodbold, håndbold, gymnastik, tennis, taekwondo og senioridræt. Desuden har vi et motionscenter med egne instruktører.

Idrætsforeningen henvender sig til breddeidrætten og vi er en forening, der har noget til alle målgrupper – børn, unge, voksne og seniorer. Vi har et miljø med engagerede og uddannede instruktører, som sammen med vores udvalg tilbyder udvikling såvel på det sportslige, som det sociale plan.

Det er vores målsætning, at det skal være spændende, sjovt og udfordrende at dyrke idræt – alt sammen med fællesskabet som ramme om det, der forener os og driver os.

Rolfsted Idrætsforening er organiseret med en hovedbestyrelse som tager sig af foreningens overordnede drift. Herunder er der en række udvalg som varetager det sportslige indenfor hver deres idræt.

Hvis du vil vide mere om foreningen kan du kontakte formand Jesper Larsson på telefon eller mail. Ønsker du oplysninger om en speciel idræt kan du kontakte den ansvarlige, som du finder under den enkelte idræt.

Hovedbestyrelsen

LÆS VORES FOLDER OM FORENINGSKULTUR