Genåbning i RIF

Kære alle i RIF,

Kort før jul fik alle foreninger en melding om at sætte indendørsidræt på pause for at stoppe smittespredningen af Covid-19.

Nu er vi endelig nået dertil hvor vi kan genstarte foreningslivet, og dermed sætte gang i vores forsk. aktiviteter i RIF igen.

For at få en god start på det nye år i foreningen, har vi valgt at starte vores aktiviteter op lidt efter lidt så vi giver plads til at vores børn kommer godt i gang med deres skoledag inden vi sætter fuld tryk på vores foreningsliv. Derfor er der forsk. startdatoer for de forsk. aktiviteter, – disse startdatoer bliver meldt ud fra den enkelte aktivitet – enten via direkte mails til medlemmerne eller via aktivitetens egen Facebookside.

Vi håber meget på, at vi på denne måde kan komme tilbage til noget, der næsten vil virke som et normalt foreningsliv igen – på samme tid som vi håber på forståelse for denne beslutning. Desuden opfordrer vi til at alle forholder sig til de retningslinjer, der er gældende lige pt. – det er et fælles ansvar at vi kommer tilbage til foreningen og fællesskaberne, og det kræver en fælles indsats fra alle.

Med venlig hilsen – hovedbestyrelsen i RIF