VELKOMMEN TIL SENIORIDRÆT I ROLFSTED IF

Vi byder nye som gamle seniorer velkommen til en ny sæson i RIF, og vi glæder os over at vi endelig kan mødes igen. I seniorafdelingen er det fællesskab og hygge, der er centrum for vores aktiviteter. Vi har gode faciliteter ude som inde – og det benytter vi os selvfølgelig af.

Hos os er der mulighed for at deltage i mandagsidræt, krocket og petanque, og ud over det laver vi også en del sociale arrangementer, hvor der er plads til en god snak og et godt grin.

Du finder mere om vores arrangementer på siden om hold/instruktører.

Aktivitetsoversigt 2023 – 2024

Udvalgsmedlem
Tlf.: 22 61 14 81

VI Takker for indsatsen

Bendt Søberg er stoppet som formand i Senioridræt.

Som formand i mange år vil vi gerne takke ham hans positivitet, for mange års virke og store engagement.

Alt dette har været med stor hjælp af sin hustru Lilli. Det har været til stor glæde for os allesammen i Senioridræt som vi har nydt godt af.

Endnu engang tak til jer to.

Seniorudvalget

Senioridrætten hædrer en værdifuld ildsjæl

Seniorudvalgets formand Bendt Søbergs gav Kirsten Møller disse ord med på vejen

Kære Kirsten.

Da RIF havde 50-års jubilæum, og holdt fest i hallen, med masser af underholdning, og mange taler for dem som har lagt et stort arbejde i RIF, var du desværre forhindret. Du var med os på en dejlig tur til Mosel.

Du har om nogen anden lagt rigtig mange timer i RIF med alle de forskellige poster, du har besat, både i udvalgene og i hovedbestyrelsen. Du har klaret det fantastisk godt. Du har skrevet i 1000 vis af referater, som for alle andre i udvalgene, er meget vigtige for styringen og arbejdsgangen i udvalgene. Du får alle detaljer med fra et møde. Du er perfektionist, også på det område.

Vores første samarbejde startede i firserne, i hovedbestyrelsen, hvor vi havde nogle alvorlige udfordringer.

Du har hjulpet mig mange gange. Læst mine taler igennem, og skrevet regnskab og mere for mig. Og du gør det stadig! Du har ofte sendt referater med mere med følgende kommentar… ”læs det lige igennem, Bendt, har du nogen kommentarer. Tak for det… Kirsten”

Du har et stort hjerte for foreningsarbejde, og dermed lægger du mange timer i det frivillige arbejde.

Nu er vi i seniorudvalget, hvor vi har været sammen i ca. 10 år.

Her har jeg en 50 øre Kirsten.

Den er symbolet på hvor mange gange, du har ledt efter en lille fejl i regnskabet, det skal også vise hvor korrekt du er.

Ja, Kirsten, jeg kunne blive ved, men ganske kort, tak for din store indsats.

Fra seniorudvalget; fra alle vores medlemmer, har vi købt en lille gave til dig, samt en buket blomster.

Willi Hansen